close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את קהילת הסטודנטים - היגיון של סטודנט

מערכת שורשיג כסליו, תשפ11/12/2019

מחפשים אחר קהילת סטודנטים? כולנו רוצים להיות חלק מקהילה כזו או אחרת, ולכן אנחנו מציעים לכם כבר היום להירשם לפורטל "היגיון של סטודנט"

תגיות:
אנחנו מזמינים אתכם
להכיר פורטל לימודים, פורטל סטודנטים המעדכן אתכם בכל מה שחשוב או מעלה חיוך. פורטל ההיגיון של הסטודנטית או הסטודנט, שם ניתן לקרוא תכני מגזין המיועד לסטודנטים. תוכלו ליהנות מהטבות בלעדיות לסטודנטים, לצפות במימים מצחיקים ועוד.

היגיון של סטודנט הוא דף פייסבוק, אבל יש לו גם אתר אינטרנט, דרכו ניתן להתעדכן באופן שוטף בכל מה שחשוב לכם ומצחיק אתכם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר פורטל סטודנטים, וזה ממש לא משנה מה אתם לומדים או מה אתם מתכננים להיות "כשתהיו גדולים". חווית הלימודים היא כיפית במיוחד, יש היגידו שמדובר אפילו בחממה. מעוניינים להכיר סטודנטים אחרים? אולי סטודנטיות? להעביר חומרי לימוד? דרך פורטל היגיון של סטודנט תוכלו לעשות את כל אלו ועוד. בקרו באתר - היגיון של סטודנט וסטודנטית.

תקופת הלימודים וההיכרויות דרך פורטל סטודנטים
בין אם מדובר בחממה או לא, דבר אחד בטוח, סטודנטים נהנים מהטבות מעולות. מחפשים אחר הטבות לסטודנטים? פורטל היגיון של סטודנט מאגד בתוכו המון מידע חשוב, סרטונים מצחיקים, ומציע לכם להיות חלק מקהילה. אמרנו קהילה, אמרנו פייסבוק.
פורטל הלימודים שלכם מאפשר לכם להתקשקש עם סטודנטים אחרים, בין אם הם לומדים את תחומכם או תחום אחר. בדף הפייסבוק של היגיון של סטודנט תוכלו ליהנות מצ'אט חופשי עם סטודנטים וסטודנטיות, ליצור קשרים, לשתף מידע, להעביר ביניכם חומרים לימודיים ועוד רבות. סטודנטים רבים נאבקים עם הנושא של ללמוד לבד ולהתכונן למבחנים, לבצע עבודות סמסטר לבד וכדומה.

היכן סטודנטים יכולים להתעדכן ולהעביר חומרי לימוד?
אנחנו כאן כדי להגיד לכם חאלס לבדידות! דרך פורטל סטודנטים - היגיון של סטודנט, תוכלו ליצור קבוצות לימוד או לקחת חלק בקבוצות לימוד. אין דבר יותר מעולה מאשר למידה קבוצתית. חשוב לזכור, אנשים רבים מצליחים להפיק את המיטב מעצמם בעזרת למידה קבוצתית.

יהיה לכם הרבה יותר קל להכיר אחד את השני, ליצור קשרים ויחסים עם סטודנטים אחרים דרך פורטל הסטודנטים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מהפורטל ולהפיק ממנו את המיטב, דרכו ניתן לאתר אנשים אחרים עמם תוכלו ללמוד, להתכונן למבחנים ולהכין עבודות ביחד.

היכן סטודנטים יכולים להכיר אחד את השנייה?
מחפשים אחר קהילת סטודנטים? כולנו רוצים להיות חלק מקהילה כזו או אחרת, ולכן אנחנו מציעים לכם כבר היום להירשם לפורטל. דרך הפורטל תוכלו להכיר את הסטודנטים הנמצאים באזורכם, או אפילו את הסטודנטים שחולקים אתכם אולם הרצאות.
בין אם אתם לומדים באוניברסיטה הפתוחה, במכללות או בשלוחות של מכללות שונות, תוכלו להתעדכן בכל מה שקשור לתקופת הלימודים שלכם. תיהנו מהתקופה הזו, מדובר בזמן כיפי במיוחד! הצטרפו אלינו! בקרו באתר היגיון של סטודנט למידע נוסף.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה